Lapocka és pillangó

2010.05.15. 10:18

Lapocka és pillangó. Már előre el kell oszlatnom a romantikusabb elképzeléseket, ez a mese nem egy gyönyörű lánykáról szól, akinek a szépen ívelő hátára szált az első tavaszi pille.

Ez a bejegyzés vérsen komoly dologról szól.....az ember bőrébe kerülhet....

Nem is egy suicid hajlamú egyén sirámairól olvashattok, pedig önszántából ontatta vérét...

A tetoválás. Egész pontosan a mai témánk: az én tetoválásom. Egyéni szocproblém hogy mi a franc van velem, vágom, mert ugye nem divat hogy érdekeljük egymást manapság.DE:

Nem azért írok, hogy világgá kiáltsam, hogy van és jujdejóóóóó. Hanem hogy segítsek azoknak, akik még gondolkoznak, tartanak, félnek egyenlőre a bőrüket vásárra vinni.

Illetve belemennék szívesen abba is, hogy mi az a fene nagy sztereotípia a tetováltakkal szemben...de legyen ez egy másik bejegyzés tárgya.

Már kb. 16 évesen pontosan tudtam, hogy lesz tetoválásom, azt is, hogy mi és miért az lesz. Viszont 22 évesen valósult meg. Azaz, pont a 22 születésnapomra.

Most jöjjön némi anyáskodás, és vedd magadra ha tizenéves vagy: nem érzem úgy, hogy kár az, hogy ennyit kellett várnom vele. Igen, persze, jó lett volna feszíteni feszteken és talán dögösebbnek érezni magam meg "vagánynak". De egYrészt szerencsére ezekből a marhaságokból kinőttem, másrészt valamennyire az akkori börömből is, harmadrészt meg nem kell kapkodni. Lesz még bőven időd életed végéig viselni meg mutogatni, ha az a cél. Szóval csak ésszel,ha nem muszáj ne divatból, ne csordaszellemből legyél varva. Anyukák, apukák már elcsépelték helyettem: előbb gondolkozz, aztán beszélj, cselekedj stb.

Szóval gondold meg, és amig nem ébredsz ordítva egy éjszaka hogy IGEEEEEEEN, AKAROM,EGY ÉLETEN ÁÁÁÁÁÁT. Addig inkább ne.Szerintem. Csak hogy ha más csalódástól és pofára eséstől nem is, de attól megóvjalak, hogy leakard vakarni a hámodat mer aztán mégse....

Ez mondjuk nem csak a tizenéves korosztálynak tanács. Úgy amblokk 1x-től 99 éves korig.

Egy a lényeg: a felelős döntést lehet hogy nem ezen választásal kéne kezdeni gyakorolni...

Nem kell kapkodni, hiszen jobb esetben a részed lesz a mű, és mégjobb esetben talán jelentése is van számodra. Legyen ez egy olyan dolog, amire igenis,csofadt, löttyedt öregként is büszke leszel! De legalábbis örülsz majd, hogy megtetted anno.(Mégha már akkor kis tetovált virágocskád is menthetetlenül elhervadt...)

No, kicsit belelovaltam itt magam a kitérőkbe.

AZ ENYIM: (HA LEMÁSOLOD , LENYÚZLAK!!!!!)

Képet nem akaródzik feltölteni a gépem.De pótólom, amint lehet.

Az én tetoválásom a bal lapockámon van. Egy kelta motívumból felépülő pillangó, aminek pentagram a teste,és két vékonyka ciráda. (Kis kacskaringós vonal.)

Teljesen saját tervezés. Számomra jelentése van. A lepke a szabadságot, könyedséget ,valahol kicsit még a nöiessget szimbolizálja. Valamint hogy a szépség, a külső múlandó.Hiszen a pillangóról is könnyen lepereg az, amitől olyan csodás szárnyaik vannak.A pentagram jelenti , amit jelent. Valamint öt fontos dologra emlékeztet: születés,bölcsesség,szerelem,halál, beteljesülés. A kelta motívim az ősiségre utal vissza, valamint az örök értékekre. A kis "szőlőindák" meg a harmónikus öszhatáshoz kellettek.

Eredetileg a jobb vádlimra került volna.Az utolsó percben gondoltam meg magam, máig nem értem miért. De nem bántam meg.

Maga a tetoválás nekem nem fájt. De ez nem jelent semmit. Mindenki más , én meg amúgy is egy érzéketlen tuskó vagyok.

Egyszer ugrottam meg, még a gép is megijedt, mert valmi olyan pontot ért,és reflex. Ami kellemetlen volt az a "bizsergés", ami a gerincemen néha átfutott.

Kb. egy 5X5-ös mintáról beszélünk-ami satirozással,öltözéssel,mindennel együtt egy szuszra kb 30-40 percig tartott.

Mondjuk annyi szín van benne, hogy fehérrel lett élettelibbé téve,kiemelve egy-egy része.

Szerencsés vagyok, mert semmi gond nem volt vele. Pedig tessék megkövezni...nem kezelgettem le..még a fóliázást is idő előtt elhagytam...TE MEG NE PRÓBÁLD MEG SPÓRÓLNI A FOLPACKOT ANYUDNAK ÉS IGENIS VEDD MEG A KRÉMET AMIT JAVASOLNAK ÉS TESSÉK SZÓT FOGADNI ANNAK AKI VARRT!!!!

Szépen gyógyult, persze ez az eredményen látszik. Mert az azért gyengébb idegzetűeknek nem szép látvány, hogy esetenként levedzik, ugye távozik a vérsavó, meg aztán hámlik.

De ez így van rendjén.Ne vakargasd!!A maga tempójában gyógyul, mert ugyebár ez mégis csak egy seb.

Nekem nem kellett visszamenni javitani. Nem dobta ki sehol a festéket a böröm, szépen megmaradt minden porcikája.

Már tervezem a második mintát, ami tényleg a jobb vádlimra megy majd. VIGYÁZZ, valóban igaz..ha egyszer elkezded....hu..nehéz megállni.

A képet róla mint említettem pótolom majd.

Lesz még szó tetoválásokról, hiszen erről is szól a blog. Kivesézzük, hogy honnan indult a dolog, mi a története. Mi a technikája,stb stb stb.Ha van kérdés, nyugodtan tedd fel. Ugyan ez vonatkozik piercing ügyre is. Van azom is, meg van olyan akit majd jól meginterjuvolunk, mert neki még több van meg mert ez a szakmája.

Kérdezz tehát nyugodtan (tőlünk is).

Ha első látogató vagy itt, reméljük nem ez az utolsó alkalom, hogy "nálunk" jártál.

(Elvileg legritkábban hetente, amugy két-három naponta frissülünk. Elvileg. Ez nem csak a lustaságtól függ sajna, hanem leginkább a lélekrabló melóhelyektől.)

Minden jót Mindenkinek,

                                AnimaLucus
 

A bejegyzés trackback címe:

https://animalucus.blog.hu/api/trackback/id/tr622004611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása