Egók és oldalak és elmebaj

2010.05.24. 19:11

Honlapunk ami értelmesebb lett mint ez a blog:

 

http://animalucus.gportal.hu

 

 

A oldal ímmár bő 2 napos.  Folyamatosan kerülnek fel a tartalmak, nekem meg pattanak az idegszálaim...Mivel azonban  ez nem egy egóblog , nem fejtem ki hogy miért. Ahogy arról sem számolok be, hogy mekkora volt a péntek este . Pedig ha tudnátok ! X)

Logikailag most valami oylasmit kellene fejtegetnem, hogy pontosan mi a franc is az az ANIMALUCUS meg mit csinál.

Nem más mint én, és bartánöm által kiagyalt unaloműzés. Bár sosem unatkozok, de nem bírtam ellenállni a ksísértésnek, hogy túlvállajam magam.

Így jött az, hogy az őrült ötleteink nyilvánossá váljanak.

Legyen szó sajátos élményekről, s.k. (saját készítésű) holmikról, de bármiről ami nem sablon.

Ez elég konkrét?:D

Igazából bajos megfogalmazni , hogy miről is szólunk. Annyi mindent tevékenykedünk, hogy nem lehet nagyon meghatározni.

Nem reklámból, hanem épp ezért  javaslom, hogy érdemes vissza vissza térni ide. Akkor talán körvonalazódhat hogy mit akartam ma kinyögni. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://animalucus.blog.hu/api/trackback/id/tr552028289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása